Tapahtumat ja koulut

Kuopion Miekkailuseura järjestää yrityksille, yhteisöille ja tapahtumiin todella erilaisen ohjelmanumeron toiveittesi mukaan.  Kysy lisää!!

KOULULAISTAPAHTUMAT

Kuopion Miekkailuseura järjestää kuopiolaisille koululaisille mahdollisuuden tutustua vanhimpaan Olympialajiin. Olemme järjestäneet v. 2016 alkaen Kuopiossa koululaiskierroksen 16. koululla, johon on ottanut osaa yli 2000 4.-9.- luokkalaista eri puolilla kaupunkia.  Seuran päävalmentaja järjesti hankkeen ja vetää koululaisturneen yhteistyössä koulujen rehtorien ja opettajien kanssa.

Koululaistapahtumat sai alkunsa keskustelusta erään opettajan kanssa ja siitä eteenpäin miekkailujunaa ei voinut pysäyttää. Palaute oli positiivista oppilaiden ja opettajien taholta. Tuulahdus uuden lajin kokeilemisesta oli selvä piristysruiske kuopiolaisessa koululiikunnassa.

Ota yhteyttä, jos haluat meidän tulevan paikalle miekkailuttamaan luokkaasi. Tarkemmat tiedot tunnin kulusta sovitaan sähköisesti.

Koululaiskiertue on aina ilmainen koululle ja oppilaille.